kolmapäev, 11. veebruar 2015

Tallinna tripp, musta leiva pugimine & tahmased ninad

Tükk aega pole kirjutanud, seega on tagumine aeg ausateks ülestunnistusteks. Sättisin end mugavalt voodisse, kuhjasin ümberringi pehmeid patjasid, aroomiküünal mõnusat kaneelihõngu tuppa toomas, tiibeti meditatiivmuusika kõlarites, läpakas süles ja taimetee termosega kõrval. Mmm :)

Alustame siis reedest, mis oli ühtlasi 6. järjestik päev korraliku trenniga. Nädalale panin punkti tunnise BodyPumpiga, kuhu vedasin seekord kaasa ühe trenniapla meesolevuse, et näidata, millega päris seal Arcticus tegelen. Ütleme nii, et tema vaesed lihased andsid valu veel 3 päeva hiljem ka :D Eks BodyPumpi esimest korda minnes ikka juhtub nii - kava pole veel tuttav ning ei oska veel ennustada, milliste raskustega 3-minutilise seeria läbi teha suudaks. Pumpi raskused pole kindlasti samad, mis 3x12 seeriate omad. Siit hoiatus ka teistele, kes Pumpi rühmatrenni esimest korda minna kaaluvad - vähem on rohkem!  Ei tasu enda võimeid üle hinnata ja ega kellelegi meist ei meeldiks avalik häbiposti panek treeneri poolt ("No mis ma näen, ei võta maha, juurde ainult võib panna!") kui keset laulu maha hakkad kettaid kruttima põlevate käsivartega :)
Aga olen oma trennikaaslase üle siiski ääretult uhke, kombinatsioonid läksid küll sassi aeg-ajalt, aga rassisime lõpuni ja basseinis-saunas oli pärast trenni jumalik lõõgastuda.
PS: Ma ei saa vist iialgi teada, miks Arcticu basseinis on sukeldumise keeld.. ainuõige vette minemise moodus mu meelest on pea ees nagu atleedid ikka! Aga noh.. ma alles pool aastat tagasi õppisin üldse peaka tegemise ära, nii et nüüd on pigem see trots, et tahaks igal võimalusel näidata - mina kaa, mina kaa! Elame üle ja kui bassein on tühi, siis salaja teeme ikka :)

Reede õhtul sõin enne väljaminemist kodus kõhu täis nagu kord ja kohus, (nagu oma nädalavahetuse nippe hõlmavas postituses soovitasin) aga siiski ma ei olnud ette valmistunud oma sõbranna sünnipäevalauaks.. ta kurjam oli nagu kiuste mu ühe suurima nõrkuse mäekõrguse kuhjana rahvale serveerinud. Ei, see polnud šokolaad.. ega pitsa.. ega krõpsud.. hoopistükis must leib juustuga. Jep.. vot sellest ma lapsena üksipulgi toitusingi ja kuna piiran argipäevaselt süsivesikuid, siis tolle võileivakuhja nägemine võttis jalad täiesti nõrgaks. Sättisin end siis istuma ja näpud jäid kontrollimatult järgmist ning järgmist leivatükki haarama.. aga teate, tagantjärele mõeldes oleksin ma võinud palju hullematest asjadest end täis pugida - vähemalt oli karge ja eestimaine sööming: kartulisalat ja must leib! Ning nagu Gretega pubi ees arutasime, kui asi ikka väga metsa läheb, siis ümmargune on ka vorm! :D

Laupäeval rändasin üle pika aja Tallinnasse parimale sõbrannale külla ning käisime Tapperis Tuleartistide võistlusi kaemas. 3-4 tunni jooksul oli nii palju erinevaid numbreid ja suitsu, et koju jõudes veetsime oma head 5 minutit, et ninasõõrmeid tahmast puhtaks saada! :D
Aga tahmane nina oli väga väike ebamugavus võrreldes kõikide nende elamustega, mida õhtu pakkus. Eriti Roxanne-soundtracki saatel tehtud duonumber.. õbluke korsetiga kurtisaan ja pikk, atleetliku ehitusega mees, kellega ühes rütmis tule ja kire saatel liiguti.. see tekitas erakordse emotsiooni. Ja samas tuletas taas kord meelde, millise loomingulise vabaduse hea füüsiline vorm annab. Reaalsus on see, et ~20 lisakiloga inimesed ei suudaks niivõrd kõrge profiiliga esitust välja mängida. See on ka üks põhjustest, miks mina oma kaalulangetusteekonda alustasin - tahan füüsilist vabadust enda kehaga luua kunsti & elamusi. Aktifotograafia, kõhutants, tuletants, cosplay, kehastuda kelleks tahes.. Ja on ääretult hea aduda, et õnneks olen juba lõpusirgel ja laval olemine minu puhul jääks nüüd ainult julguse & harjutamise, mitte füüsilise vormi taha. Youtube-i kõhutantsu videod panin juba bookmarkidesse ja hakkan vaikselt harjutama :)

Pühapäev oli ametlik cheat day. Ja kui teha juba burgeri cheat day, siis tuleb seda teha linna parima burgeri, mitte mingi Hessi või Mäki omaga. Külastasime Dinerit, tellisime krõbekanaburgerid ja nautisime iga väljateenitud ampsu. Kuna kohv on Dineris tasuta ja meiega liitusid Karina kunagised tuletantsu trupi liikmed, siis juttu jätkus kauemaks.
Ja siis jõudis mulle kohale, mida 6-päevane jõutrenn kehaga teeb.. pool tundi pärast kanaburgeri söömist nõudis kõht VEEL :D Lihased olid lihtsalt näljas! Ei jäänud midagi üle, võtsin salati veel otsa. Kusjuures kergemaks eineks on Dineri kanasalat täiesti jumalik - kana on meeldivalt magusa kastmega röstitud, salatis kõike head rohelist ja pole mingit mõttetut kastet, mis asja kaloripommiks teeks. Seemneid on ka heldelt peale raputatud :)

Õhtul pugesime kõik neljakesi ühe diivani peale, küljed tihedalt kokku pressitud ja vaatasime ära Lilo & Stitchi ning Big Hero 6. Naeru, pisaraid ja uus high-five rituaal. Filmisnäkiks tegin rämpsu asemel suured kausitäied porgandi- ja kaalikakange (kusjuures krõpsud jäid teistelgi lõpuks kõrvale, minu mahlane kaalikas oli lõpuks nii popp), nii et cheat day ei muutunud cheat nightiks :)

Karina juures on kaalikakangid alati teretulnud..  see naine on olnud mu asendamatu tugi sellel pikal retkel . Üksteist toetades oleme kahepeale kaotanud -62kg!! Ma kaalun praegu umbes sama palju.. Me oleme kahepeale terve minu maha treeninud ja põletanud!
     2012 detsember                          2014 detsember
Korraks mõtlesin ja kahetsesin seda Dineri burgerit.. Aga et end uuesti motiveerida, tuleb aeg-ajalt vaadata tagasi, kust alustasid. Ja aru saada, et praegused tulemused ei ole saavutatud norutamise ja heade ampsude taganutmise vaid tagumiku üles ajamise, korraliku trenni ja kööginurgas taas ohjade haaramisega. Oli hea burger.. ja olid head võileivad.. ja et kaalunumbrit kompromiseerimata endale paar head ampsu uuesti lubada, tuleb taas sukelduda arginädala distsipliini ja näidata, et sul on tahtejõud :)

Kuna eelmisel nädalal keskendusin pigem jõutrennile, siis vahelduse mõttes otsustasin sel nädalal teha järjest fatburni. Lihased on mul tegelikult juba kenasti toniseeritud, nüüd ainult rasvaprotsent takistab neil ka välja joonistuda. Nii et homme uuesti tipa-tapa Arcticusse kardiosaali masinaid ahistama. FAT WILL SURRENDER TO ME! :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Befit 2016 - 3. nädala kokkuvõte

Oi, kuidas aeg lendab. Ongi juba 3 nädalat täis! Kuigi plaanisin iga kahe nädala tagant end mõõta-kaaluda, siis uudishimu sai võitu ja ei j...