neljapäev, 16. oktoober 2014

Retsept - hommikupuder

Täna jagan teiega enda pudrutamist. Kes mind tunnevad, teavad milline võimatu laisik ma hommikuti olen. Peaaegu mitte miski ei suuda mind sooja teki alt välja kangutada. Peaaegu...

Selle pudru nimel aga löön silmad lahti ja nui neljaks, tatsan argipäeva hommikul pool tundi varem kööki - ei saa päeva alustada ilma selle maitseelamuseta. Kontori mikrouunis sellist asja kokku ju ei keera :)


Muide, kes nüüd loevad ja mõtlevad, et "Puder pole ikka minu teema, ma ei viitsi iga päev mingit põhjakõrbenud potti puhastama hakata", siis võtan teilt selle vabanduse kohe käest ära. Kes käseb kasutada potti? Kasuta väikest non-stick panni hoopis. Minu tilluke pudrupann on siiani üks parimaid investeeringuid.


Portsjon 1-le: kcal
40g kaerahelbeid (mitte kiirhelbeid) 140
1spl isetehtud pähklivõid 100
väike banaan 50
1 munavalge 20
0,5tl kaneeli
Kokku: 310


Vastavalt tujule olen lisanud:
jahvatatud muskaatpähklit
kookoshelbeid
mooniseemneid

kakaopulbrit

Vala kaerahelbed panni/potti, kata veega ja pane pliidile. Purusta banaan (mida küpsem seda magusam) kahvliga ning sega koos pähklivõi, munavalge ja maitseainetega pudru sisse. Pähklivõi lisab taevalikku tummisust ja tervislikke rasvasid, munavalge annab lisakoguse valku ning kuna kaneel on seedimise üks parimaid sõpru, siis seda võib heldelt lausa sisse puistada. Antud retsepti järgi tehtud puder on omaette hommikurituaaliks saanud. Maitsete kooslus annab nii magusa ja täidlase tulemuse, et mingit moodigi ei ole tunne, et sööks "dieet-toitu", see on täielik nauding!



Garneering vastavalt tujule, aga mida parem välja näeb, seda parem isu on garanteeritud :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Befit 2016 - 3. nädala kokkuvõte

Oi, kuidas aeg lendab. Ongi juba 3 nädalat täis! Kuigi plaanisin iga kahe nädala tagant end mõõta-kaaluda, siis uudishimu sai võitu ja ei j...