reede, 22. jaanuar 2016

Reedel saab papusid, piitsa ja pidu!


Veetsin just ülimeeldiva tunni Jillian Michaelsiga. See naine ei tunne halastust! 

Kartsin, et juhtub see, mis pahatihti pikemate videotrennide ajal juhtub - lõpetan poole peal, sest hakkab igav või on liiga raske. Aga BFBM video on minu jaoks perfektsete intervallidega üles ehitatud - väsitab ära, annab puhata ja siis hakkab uue setiga kohe pihta. Pole aega mõelda, et "Ah, ma ei viitsi" või "Kurat ei jõua", sest just täpselt õigel kurnatuse piiril saab pingutuse osa läbi. Well done, ma'am!

Paar päeva tagasi investeerisin Priisle XXX Maximas poolkogemata jälle trennivarustusse. Kleidid ja kingad ei aja enam pooltki nii elevile kui värvilised retuusid, tank topid ja tossud - kohe näha, kuhu energia ja sellega üheskoos rahakott suunatud on! :D

Ühe paari uusi trennipapusid sain Jillianiga nüüd täna ka sisse ristitud - need näevad välja kui tossud, aga on tegelikult pigem nagu sussid. Kerged ja elastse kummitallaga - täiesti perfektsed sisetrenni tegemiseks, jalg ei libise puitpõranda peal, kui burpeesid või planku teha näiteks. Paelad on ka ainult ilu pärast, need käivad lihtsalt niisama jalga (ning ei kao kuhugi ära hüppamise ajal!)
Üllatav on see, et kõigest 17€ maksid. Jah, Maxima vastu on palju eetilisi argumente.. aga pagan, see on hea diil! Ma ei aja brändi taga, nii et mina olen happybunny. 
Ja kuigi roosad olid juba ostukorvis, siis pidin ikka ju krõllis silmadega terve spordiosakonna läbi uurima. Tulemus = teine paar potsatas veel korvi :D 11€ eest sellised imenunnud värvilised jooksutossud. Ma siiberdasin seal edasi tagasi nii palju, et turvamees juba vaatas tiba kahtlaselt, eriti kui ma oma korvi (sest 5 pakki külmutatud köögivilju, 3 pakki kanafileed ja 2 paari tosse ei mahu ju ühte korvi!) riiulite vahele maha jätsin ja ostukäruga sisse trallisin ringiga. Aga mis teha, kui trenni-ja shopahoolik ühes inimeses kokku saavad.. Tegelikult leian, et eesmärk pühitseb abinõu

Kui uued trennijalatsid motiveerivad trenni tegema, siis nii peabki tegema!

Piitsast rääkisin, papudest rääkisin - ahjaa, pidu! Täna õhtul saab Woodstockis Rockabillyt! Nii et lisaks 50 minutilise funktsionaalsele trennile tuleb täna õhtul veel paar tundi tantsu ka otsa. Good times! Tulge aga seltsi, juhul kui selline asi huvitab. Ürituse FB link SIIN ja all väike stiilinäide ka, et mis toimuma hakkab ;) 


Paljud on kindlasti kogenud, et kui arginädala jooksul on õnnestunud plaani järgi toituda ja trenni teha, siis nädalavahetusel käib justkui klõps ära ning vabadusetunne ähvardab kõik 5 päeva jooksul saavutatud progressi nullida. Mina kavatsen mullivee saatel täna tantsu lüüa ja olen veendunud, et kaalukaotus ning trenn ei pea välistama linnas lõbutsemist. 

Soovin südamest, et leiaksite sisimas selle lustliku jonnakuse, et püsida õigel teel. Sa ei vaja alkoholi ega rämpstoitu, et lõbusalt aega veeta, sest sa oled ilus, leidlik ja võrratu ilma selletagi. 150 Befit konkursi vaprat, olgem eeskujuks! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Befit 2016 - 3. nädala kokkuvõte

Oi, kuidas aeg lendab. Ongi juba 3 nädalat täis! Kuigi plaanisin iga kahe nädala tagant end mõõta-kaaluda, siis uudishimu sai võitu ja ei j...